Esok last paper...Arab...study tak habis g..gitu2 lak tu...x patut betullah...itu bukan pointnye...
masalahnye sekarang tngah2 nk menidurkan diri org depan bilik nih pasang lagu hindustan...mak ai syahdu betul..tolonglah cik kak tau la nak study or dah habis exam ke or whateverla..tp prihatinlah ckit...tgh2 malam nih...prihatinlah orang2 yang nak exam pagi esok..tentu de yang tido awal n nak bangun awal study lagi...nk pasang pon slow lah ckit atau guna earphone!!! earphone xde ker....
Kesian kat roomate aku contohnya..dia de paper sok pagi...tgh aku menulis nih beberapa kali dia berpusing2 tak selesa..tp xtaulah if die syahdu mendengar... hehehe...like my bf say...layan jer lah...buat drama or berangan ker...kang aku menari depan bilik terkejut lak minachi yg pasang lagu tu kang...aduh siap gaya dalam kes bonda kui kegemaran yaya lagi tuh...heheheh jangan marah ya...
So kepada anda yang pernah berkelakuan begini ambillah pengajaran..tolonglah jadi prihatin..kolej ni bukan milik anda jer...kite guna sama2 ek..sama2 byr..xkisah r guna duit ptptn, jpa or pa&ma...pe kaitan ntah...dah lari point...mase gini barulah aku faham perasan nina trauma time de minah mane pasang lagu kuat2 time die study..sampai aku pasang lagu lucky atau nyanyi dia bengang semacam jer...gini perasaan nyer rupanya....
saat aku nak publish ni roomate aku nak menutup telinga nye dengan bantal....huhuhu...kesian die....bengang....

Comments (7)

On November 17, 2008 at 12:59 AM , Syugurin said...

daku paham perasaan itu.
kat sni lgi truk
dorg bt konsert sendiri.kalo sore sedap xpe gak..huhu

 
On November 17, 2008 at 1:01 AM , yuz said...

tau xpe...arghhhh nak tido!!!esok subuh nk study arab!!1

 
On November 17, 2008 at 1:02 AM , Ssr said...

alamak. aku rasa kat block aku nih, aku adelah org yg ske psg lagu kuat2. muehehe. tp aku mmg xde earphone :(

msukkan dlm list bday gift for syaz! :P

fairus.. aku sdih :(

 
On November 17, 2008 at 3:01 AM , Anonymous said...

ignore jer.
coz "ignorance is bliss".
***promote blog jap.

peace,
sham

;)

 
On November 17, 2008 at 5:38 AM , amyrul said...

ok..syaz dah gtau hadiah pe dia nak...keh3..earring!

 
On November 17, 2008 at 7:49 AM , yuz said...

myrul: die mmg selalu mnganggu jiwa aku dgn hint2 hadiah burfday die...same ngan baby kat name atas skali tuh...tp mlgnye time burfday mreka aku xde....huahhahha...tu sedih tuh...
syam:alangkah bliss aku rase if dpt wat gitu..tp aku xleh!!!nk bangun 5 kul 6.45 bru bgun!!!ni gara2 lagu bollywood mngusik kalbu r nih!!kayu btul..pe kaitan...huhuhu

 
On November 18, 2008 at 10:14 PM , Syugurin said...

yeah im the baby

i want irie naoki for my birthday ppl !!