ni antara lirik lagu yg beberapa tahun lepas antara lagu yg aku suke dengar...bkn nk mnjiwang tapi kat kepala otak aku lagU ni masih berlegar2 lagi....


DEALOVA BY ONCE


Aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu
Aku ingin menjadi sesuatu yang mungkin bisakau rindu
Karena langkah merapuh tanpa dirimu
Karena hati tlah letih
Aku ingin menjadi sesuatu yang slalu bisa kau sentuh

Aku ingin kau tahu bahwa ku selalu memujamu
Tanpamu sepinya merantai hati
Ohh... Bayangmu seakan akan...
korus:

Seperti nyanyian dalam hatiku yang memanggil rinduku padamu

Ohh...
Seperti udara yang ku hela kau selalu ada
Hanya dirimu yang bisa membuatku tenang

Tanpa dirimu aku merasa hilang
dan sepi

Kau seperti nyanyian dalam hatiku
yang memanggil rindu padamu

Ohh...Seperti udara yang ku hela
kau selalu ada,
selalu ada dan selalu ada
Yang selalu ada dan selalu ada


AKU MASIH SETIA BY DIA FADILLA


Kini telah tiba masanya
Untuk kita berbicara
Tentang hubungan ini
Yang makin dingin dan menyepi

Teman-teman ku membawa berita
Berita kecuranganmu
Namun aku masih mampu
Masih ku bertahan kerana

(Korus)
Aku masih setia
Namun kesabaranku ada batasnya
Mungkin jua kerna
Aku masih menyintai

Bukan ku menyalahkan
Hanya sekadar ingin mengingatkan mu
Agar cinta ini
Kembali bahagia

Semakin kusut ku rasai
Hari berganti hari
Engkau terus membisu
Egomu makin membelenggu

Apakah aku yang keliru
Bingung dikaburi cemburu
Atau sememangnya dirimu
Sebenarnya begitu

Aku bukan boneka
Yang bisa kau lakukan semahunya
Namun cinta ini
Ku bertahan

Dan kerana Aku masih setia.. Di sudut hatiku Masih percaya Dikau kembali seperti semula Dikaukan kembali… Sayang..

RETAK BY ELLA

Berabad telah kita bercinta
Mengapa kini engkau berubah
Sedangkan aku masih kekal setia
Mengharap kasih menjadi bintang jiwa

Mana janjimu akan setia
Menyayangi ku siang malammu
Melindungi dari bara sengsara
Mempertahankan mahligai bersama

Kini tiada erti memberi janji
Janji manis mu dulu
Hingga jadi api membakar dada ini

Hati ini hancur dan luluh kerana mu
Hati ini hancur dan luluh kerana mu
Tergamak kau berpaling dan teguh memilih dia
Semenjak hatimu dicuri jelita

Hati ini hancur dan luluh kerana mu
Hati ini hancur dan luluh kerana mu
Seandainya ada lagi cinta di hati ini
Akan kubenamkan sepi hanya selamanya

Semalaman di cermin kenangan
Jari berdarah diretak setia
Menanggung luka di sebalik senyuman
Hanya kerana aku seorang wanita

Lemah dunia halanya
Hati kecewa dengan janji manismu
Kini jadi api membakar dada ini


Comments (2)

On February 17, 2009 at 8:15 PM , Ssr said...

aii kak, jiwang ke mana tu. hehe

 
On February 18, 2009 at 11:49 PM , yuz said...

tu la....xtaula kna...