lately...aku rase satu tindakan yg tak matang aku lakukan...
sukar untuk dijelaskan..
terlampau banyak mainan hati yang aku biarkan je perkara tu melompat, berlari dan berenang-renang..tapi akhirnya nasiblah aku jatuh semula sebelum aku terus berlari lebih kencang, melompat lebih tinggi dan berenang ke dasar....kepada insan-insan yang aku sakiti, aku biarkan hati aku bertindak dan tak berfikir dgn waras....maaf banyak2....sukar untuk kita jangkakan apakah yang akan terjadi akan datang,...mngkin post ni agak samar and agak jiwang..tapi aku perlu luahkan sedikit perasaan..maaf..harap izinkan....kun fa ya kun....

Comments (1)

On March 22, 2009 at 5:38 PM , Ssr said...

hoy jgn emo2. contohila aku.. membebel je keje pstu cool balik. hehehehe :D

certain things are subjective. its ok if we act stupid sometimes.. as long as ada kesedaran, insya Allah kembali ke pangkal jalan :)